Sneakers time

Köszöntelek a blogon!

Welcome to the blog!

Az első bejegyzésben szeretnék magamról írni egy picit. Elsődlegesen nem a divattal foglalkozom, de divatkedvelőnek tartom magam. Mint minden nő, én is szeretek vásárolgatni egyedül vagy barátnőkkel és szeretem az öltözködésemben kiélni a kreativitásom. Nemrég megfogalmazódott bennem a blogolás gondolata, ami egyre inkább foglalkoztatott.Szeretnék minden posztban egy alapdarabot megmutatni Nektek, ami úgy gondolom helyet kaphat szinte minden nő ruhatárában illetve azt, hogy én hogyan viselném az adott darabot. Olyan dolgokat is szeretnék megmutatni, amit én eddig nem nagyon viseltem, de a divatmagazinokon és blogokon felbuzdulva én is beruháztam egy-egy darabra.

In this first post, I’d like to write a bit about myself. I’m not working in the fashion industry but I really like fashion. As every woman I like shopping very much – alone as well as with friends – and I like to use my creativity when I pick my outfits. I recently started thinking of creating a blog where I can share some outfits. In these posts I’d like to show you outfits featuring basic pieces which could be there in every woman’s gardrobe. You’ll get a glance on how I’d wear these pieces.

Addig is fogadjátok szeretettel az első bejegyzést, ami egy hétvégi programra tökéletes, kényelmes szett képekben.
Lébényben készültek a képek, ahonnan én is származom, családot látogatni jöttem haza a hétvégére és ez nagyon jó alkalom volt arra, hogy elkészítsük az első bejegyzés anyagát egy kedves barátnőmmel.

The first outfit is perfect for a weekend program, it is stylish but also very comfy. We took the photos in Lébény, the town where I’m from. I came home for the weekend to visit my family and it was a great opportunity to take some photos with one of my best friends and then write the first blog post.

Az outfit részleteit a képek alatt találjátok!

You can find the details of my outfit below the pictures!

DSC05985

DSCN4350

DSC05960

DSC05976DSC05981DSC05933

Shirt: H&M
Jacket: H&M
Jeans: Stradivarius
Necklace: Bijou Brigitte
Bag: New Yorker
Shoes: Mango

A képeket készítette – photo credit goes to: Susovits Lilla Graphic Design & Photography

 

2 thoughts on “Sneakers time

Leave a Reply

