Dandy shoes

Már régóta nézegettem az ehhez hasonló dandy cipőket, hiszen mostanában nagyon divatosnak számítanak és erősen gondolkodtam, hogy beruházzak-e egybe. Végül, mikor a Deichmann oldalán rátaláltam erre az ezüstös darabra egészen kedvező áron , eldöntöttem, hogy kell nekem egy ilyen és még aznap meg is vettem. 

I’ve been contemplating buying a pair of dandy shoes for some weeks now since they are very fashionable nowadays. A week ago I found the perfect pair at Deichmann for a very good price. 

DSC06090_végleges

Megérte a beruházás, nagyon kényelmesnek bizonyult ez a cipő, a bejegyzés első részéhez a képeket egy rohanós napon fotóztuk – dolgoztam, fotóztunk majd még esti program is volt a lányokkal – mindezek ellenére fél 12 körül még energiával telve sétáltam hazafelé.

I think they were a very good buy, it is one of the comfiest pair of shoes I’ve ever worn. We took the photos of the first outfit on a very hectic day: I was at work, then we had to find the perfect spot and take some photos and I closed the day with a girly program – I met for a drink with two of my closest friends. Despite all this I walked home with almost full of energy around midnight. 

Sokat gondolkodtam azon, hogy mivel párosítsak egy ilyen viszonylag maszkulin hatású cipőt. Próbáltam inspirálódni, illetve szeretnék nektek is egy kis inspirációt adni az alábbi kollázs formájában:

I had a hard time deciding what I should wear to them? I tried to find some inspiration online. I’d like to show you some of the best ideas I found:

Blog

Úgy érzem ennek a cipőnek a különlegessége pont a férfias hatása, amit tudunk igencsak férfias darabokkal és néhány ezt megtörő nőcis kiegészítővel is párosítani ugyanakkor tökéletes választás akár egy ruhához vagy szoknyához is.

For me these dandy shoes are special and essential since I can combine them in so many different ways. I can create an even more masculine look by adding boyfriend jeans and a baggy shirt to the mix or make the whole outfit more soft and feminine by choosing a simple dress and some girly accessories.

Nagyon megihletett a cipő, így rögtön két összeállítást is készítettem és le is fényképeztük mind a kettőt. Az első egy lezser farmeros outfit ami tökéletes egy rohangálós napra. Ebben a kissé fiús hatást próbáltam elérni, így tökéletes választás volt egy hátizsák illetve a blúz és lezser kabát. Egy a blúzhoz színben passzoló nyakláncot választottam, az egész összeállítást pedig a kalap teszi még különlegesebbé. 

I was very inspired by these shoes so I’d like to show you two outfits in this post. The first one is perfect for a hectic day. I wanted to make it more masculine so I chose a white backpack, a pair of jeans and a casual black jacket. The necklace matches the blouse in its colours. I tried to make the whole outfit more special with this black hat.

DSC06121_végleges

 

DSC06086_végleges2

DSC06115_végleges

DSC06105_végleges

DSC06108_végleges

A második outfit kicsit nőcisebb lett, az alap egy bőr hatású szoknya és egy egyszerű kockás ing, amit egy statement nyaklánccal dobtam fel. Ehhez egy farmer kabátot választottam, ami egy igazi örök darab. Kiegészítőként még egy kis fehér táskát illetve egy napszemüveget láthattok.

The second outfit is more feminine, the base is a black leather skirt and a simple plaid shirt to which I added a statement necklace. I’m wearing a jeans jacket that is an all time favourite. As accessories you can see a white bag and sunglasses.

DSC06223_végleges

DSC06215_véglegesDSC06218_végleges

DSC06192_végleges

DSC06167_végleges

DSC06212_végleges

Outfit 1
Grey dandy shoes: Deichmann
Jeans: Mango
Blouse: H&M
Necklace: H&M
Jacket: H&M
Backpack: Stradivarius
Hat: H&M

Outfit 2
Grey dandy shoes: Deichmann
Black tights: H&M
Skirt: H&M
Jeans jacket: H&M
Plaid shirt: H&M
Necklace: Bijou Brigitte
Bag: Stradivarius
Sunglasses: Stradivarius

5 thoughts on “Dandy shoes

Leave a Reply

