Városi dzsungel

A mai bejegyzésben a legutóbb viselt bomber dzsekim akartam szerepeltetni, kicsit más körítéssel. Mindent szépen kitaláltam, tegnap délutáni hajókázásunk során le is fotóztuk, de valahogy mégis azt éreztem, nem áll össze az egész – sajnos van ilyen. Ahogy elképzeltem az sokkal jobb volt, mint a tényleges outfit. Így egy hirtelen ötlettől vezérelve váltottam, ma reggel összeraktam ezt az overálos szettet, ami nekem nagyon megtetszett. Még a Dunáig sem kellett elmennünk, hogy a képek elkészüljenek, két utcányira találtuk ezt a bepucolatlan társasházat, ami tökéletes háttérnek bizonyult. Nagyon tetszik a kontraszt a csupasz házfal és az elegánsabb összeállításom között.

In today’s post I wanted to show you a more elegant outfit featuring the same bomber jacket you saw in my last post. I thoroughly planned everything. We  went on a boat trip yesterday afternoon and we made some photos of my outfit but I just wasn’t satisfied with the result – unfortunately it happens sometimes. It looked much better in my imagination. I had an idea and put together this outfit this morning which I simply love. We didn’t even have to go all the way to the Danube to make the photos, we found this house two streets from where we live and it was just the perfect background. I love the contrast between the walls of this house and my outfit. 

DSC06558F 

Az outfit alapja egy különleges szabású overál, amit nemrég rendeltem a SheIn oldalról. Általában olyan ruhákat rendelek, amiről mások már írtak véleményt, vagy akár fotót is tettek fel (nemsokára tervezek egy bejegyzést az általam kipróbált külföldi webshopokról), de ez a ruha nagyon megtetszett, így gondoltam bevállalom. Nem csalódtam, mintha csak rám öntötték volna, semmit nem kellett rajta alakítani. 

The central piece of the outfit is a special jumpsuit that I recently ordered from SheIn. I usually order only clothes from this site where I can see that others ordered it already and put their comments/photos up to the page (I’m planning to write a post about the experience I had with the different webshops I tried) but I fell in love with this piece so I ordered it anyway. I was not  at all disappointed when my package arrived, it fits me perfectly.

DSC06577M

DSC06562F

DSC06566F

A nyaklánc szintén SheIn szerzemény. Egy egyszerű nude cipőt és egy letisztult válltáskát választottam még kiegészítőként. Ezt a szettet én leginkább egy nyár esti bulira vagy akár esküvőre tudom elképzelni, hiszen elegáns, de kicsit sem hétköznapi. 

I ordered the necklace from SheIn as well. I chose a pair of nude shoes and a simple nude bag as accessory. I think this outfit is perfect for a summer party or even for a wedding since it is elegant but also very unique. 

DSC06574F

DSC06586M

DSC06582F

DSC06555M

Overál / Jumpsuit: SheIn
Nyaklánc / Necklace: SheIn
Táska / Bag: New Yorker
Napszemüveg / Sunglasses: Stradivarius
Cipő / Shoes: Asos

Köszönöm, hogy benéztél, írd meg mit gondolsz erről a szettről és várlak vissza!

Thank you for stopping by, let me know what you think of this look and stay tuned!

4 thoughts on “Városi dzsungel

Leave a Reply

