Vizsgaidőszak

Mint minden diákot, sajnos engem is utolért a vizsgaidőszak, így a tegnapi napot és a mai reggelt maratoni tanulással töltöttem. Nem szeretem ezeket a dolgokat az utolsó pillanatra hagyni, de most így alakult. Kihasználtuk azért a szép időt és a vizsga után készítettünk pár képet az outfitemről az egyetem épületénél.

We are in the middle of the exam period. Unfortunately I could not postpone my exams any longer so I spent the whole yesterday and this morning with studying. I don’t like to leave everything for the last moment but I just could not start studying for this exam sooner. We took advantage of the good weather and took some photos of my outfit at the university after the exam. 

Írásbeli volt a vizsga, így nem kellett különösen kiöltözni, én mégis egy ruhát és magassarkút választottam. Általánosságban is viszonylag sok időt töltök reggelente az aznapi szett kiválasztásával, de egy ilyen nap, amikor fontos megmérettetés vár rám (legyen az az egyetemen vagy a munkahelyen), ez az idő megsokszorozódik. A tökéletes összeállítás nekem biztonságot nyújt és önbizalmat ad. Gyakran veszek fel ilyenkor olyan ruhadarabot, amit előtte még nem viseltem, ezzel egy kis különlegességet adva a napnak.  

It was a written exam and for that you don’t have to dress elegantly, however I chose a dress and high heels. I spend quite much time in the mornings with picking out the perfect outfit. On those days when I know that something difficult is coming up (an exam or challenging day at work), this time multiplies. Wearing the perfect outfit makes me feel safe and confident. I often choose clothes I recently bought for such days to add something special to the mix.

DSC06716F

Egy kék-piros csíkos rövid ruhát választottam, nagyrészt sárga kiegészítőkkel. Nagy mennyiségben talán kicsit túl sok lenne ez a színpárosítás, de úgy gondoltam a ruha finom csíkozása ezt még pont megengedi. 

I chose a red and blue striped dress with mainly yellow accessories. Since the stripes on the dress are not too bold, I thought I can combine all these colours in one outfit. 

DSC06728F

DSC06733F

A szandálom egy fehér magasított talpú darab. Nagyon örülök, hogy divatba jöttek ezek a fazonok, mert nagyon kényelmesek és adnak egy kis tartást is a lábnak. Tökéletes választás lehet akár egy rohanós hétköznapra is.   

I wear a pair of white platform sandals. I’m so happy that I see such platform shoes everywhere! They are extremely comfortable and also give great support to the legs. They are perfect even for a busy working day. 

DSC06720F

DSC06712F2

A ruha fölé egy hosszabb farmeringet vettem, ami ad egy kis lazaságot a szetthez. A minták keverésével is eljátszottam, a csíkos ruhához ezt a virágos nyakláncot választottam. Arra azért ügyeltem, hogy színben harmonizáljon a táskával.

I’m wearing a denim shirt on top of the dress which makes the whole outfit more casual. I also played a bit with mixing different patterns, I added a floral necklace to my striped dress. The colour of the necklace harmonizes very well with the bag. 

DSC06725F

DSC06736F

Csíkos ruha/Striped dress: Stradivarius
Farmering/Denim shirt: Stradivarius
Nyaklánc/Necklace: bizsuk.com
Táska/Bag: Bershka
Szandál/Sandals: Stradivarius

Köszönöm, hogy benéztél, írd meg mit gondolsz erről a szettről és várlak vissza!

Thank you for stopping by, let me know what you think of this look and stay tuned!

3 thoughts on “Vizsgaidőszak

Leave a Reply

