Hogyan éljük túl a kánikulát?

Az utóbbi napokban ismét rekkenő hőség volt, ami igencsak próbára tette a tűrőképességem. Tegnap este két születésnapi buliba is hivatalosak voltunk, én pedig igencsak tanácstalanul álltam a szekrény előtt, hogy ugyan mi is lenne az a viselet, ami eléggé lenge és kényelmes ahhoz, hogy jól érezzem benne magam. Végül egy zöld színű romperre esett a választásom. 

The weather was extremely hot during the last couple of days here in Hungary. We were invited to two birthday parties yesterday evening. I stood in front of my wardrobe and had no idea what to wear. I wanted something very light and comfortable. Finally I chose this green romper. 

1-green-romper-beige-clutch-denim-jacket

A romper egy olyan darab, ami egyetlen nő ruhatárából sem hiányozhat. Nagyban megkönnyíti az életünket, hiszen amellett, hogy kellemes viselet a nyári melegben, csak magunkra kapjuk és gyakorlatilag kész is az aznapi outfit. Kiegészítőkkel természetesen párosíthatjuk, én most egy színben a ruhához illő nyakláncot választottam.

A romper is a must-have piece that needs to be there in every woman’s wardrobe. It is perfect for hot summer days. Its advantage is that you don’t have to think too much about what to wear, you just jump into your romper, choose some accessories and you’re good to go. I chose a necklace that harmonizes well with the colour of my romper. 

2-green-romper-castle-nature-necklace

3-green-romper-outfit-golden-sandals

A hétköznapokon a nagy táskák híve vagyok, mert általában rengeteg mindent hordok magammal, de mivel ez most csak egy esti program volt, így egy clutch mellett döntöttem. Én a képeken vállpánt nélkül viselem, de egyébként egy aranyszínű lánc is tartozik hozzá. 

On weekdays I usually have a lot of things with me so I need to carry a bigger bag but for evening programs I prefer clutches. I added this beige clutch to the outfit. 

4-green-romper-beige-clutch

5-beige-clutch-details-outfit

Egy aranyszínű szandált viselek, aminek az a különlegessége, hogy gladiátor típusúként is hordható, de nekem annyira nem tetszenek a vádlira tekert pántok, így én maradtam a boka köré tekerésnél. 

I’m wearing a pair of gold gladiator sandals but instead of having the laces wrapped around my calves, I only wrapped them around my ankle.

6-green-romper-gold-sandals-summer-outfit

9-castle-green-romper-denim-jacket

Mi viharra számítottunk, ezért láthatjátok a farmerdzsekim is néhány képen, de mivel elcipeltem magammal, természetesen csodálatos maradt az idő, így leginkább a derekamra kötve viseltem az este során.

We expected a thunder to come during the night when we headed out, that’s why you can see my denim jacket on some of the pictures. And of course since I took the jacket with me, the weather stayed hot and perfect so I wore it mostly wrapped around my hips during the night. 

7-castle-green-romper-outfit

8-green-romper-beige-clutch-gold-sandals

Ti mit viseltek a forró nyári napokon? Hogy próbáljátok meg túlélni a hőséget?

What do you wear on hot summer days? How do you try to survive the heat?

Romper: Mango
Nyaklánc/Necklace: Mango
Clutch: Orsay
Farmerdzseki/Denim jacket: Bershka
Szandál/Sandals: Zara

4 thoughts on “Hogyan éljük túl a kánikulát?

Leave a Reply

