Csipke csoda

Bizonyára feltűnt nektek, hogy az utóbbi időben nem tettem ki új bejegyzést. Ennek főként személyes okai voltak: testileg nem éreztem magam a legjobban, nem voltam eléggé inspirált divat terén sem illetve munkahelyet is váltottam időközben, az új kihívások pedig sokat kivettek belőlem. Szép lassan szeretnék viszont visszatérni a rendszeresebb íráshoz. Egyre inkább azt érzem, hogy hiányzik az írás, folyamatosan újabb és újabb ötletek születnek a fejemben. Sorsszerű jelnek vettem, amikor felkért a Manzara csapata, hogy válasszak a webáruházukból egy kedvenc ruhát és ez a ruha kerüljön bemutatásra egy bejegyzés keretei közt.

You probably noticed that I hadn’t put out any new outfit posts recently. There are mostly personal reasons behind this: I’m not overly satisfied with how my body looks at the moment, I haven’t been inspired when it comes to fashion lately and I also started working at a new workplace two months ago which means I constantly face new challenges. All in all I didn’t have much energy left that I could use for creating new content. However I’d slowly like to return to blogging on a weekly basis. I started to miss working on the blog and I finally started to get a lot of new ideas that I’d like to work on. I considered it a sign when the team of the Manzara webshop found me and asked me to show you dress from their webshop.

Őszintén bevallom, nem hallottam még az oldalukról korábban, így első lépésként felmértem, hogy mi az ami szerepel a kínálatukban és meg kell mondanom, nehezemre esett választani a szebbnél szebb ruhák közül. Találtok náluk fürdőruhákat, overálokat, alkalmi és munkahelyre is viselhető nyári ruhákat és sok minden mást is. Ami kifejezetten tetszett, hogy különleges darabokat láttam, amikről nem gondolnám, hogy szembe jönnének velem az utcán, az ár pedig abszolút megfizethető.

I have to be honest with you, I haven’t heard of their site before so first I thoroughly checked the pieces they sell. I struggled to choose only one dress from their amazing selection. Among others they sell swimsuits, jumpsuits and elegant dresses that you can wear both to an event and also to work. What I really liked is that I found unique dresses for a very reasonable price.

Végül egy elegáns ruha mellett döntöttem, ami bordó és csipkével díszített.  Ahogy megláttam, egyből egy kellemes nyári estére asszociáltam, amikor barátokkal bent vagyunk a városban, pár hűs ital társaságában ücsörgünk valahol, beszélgetünk, esetleg később még a pesti éjszakát is nyakunkba vesszük. Nude körömcipőt és színben passzoló kistáskát választottam hozzá. Az összhatás így igencsak elegáns lett, így még egy farmerdzsekit kaptam fel a szetthez.

In the end I chose this gorgeous mini lace dress. When I saw it, I thought it’d be the perfect choice for a mild summer night when we’re having a drink with our friends in the city while trying to catch up. Maybe even go to a club to dance afterwards. I wore the dress with a pair of nude heels and a smaller nude bag. I put on my favorite denim jacket to make the whole outfit less formal.

DSC08733

DSC08799

DSC08829

DSC08793

DSC08778

DSC08800

DSC08822

DSC08807

DSC08764

DSC08791

Miniruha Zelia / Mini dress Zelia: Manzara
Nude magassarkú / Nude heels: F&F
Farmerdzseki / Denim jacket: Bershka
Fülbevaló / Earrings: H&M
Táska / Bag: Mango

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés, nézzetek be jövő héten, amikor új tartalommal jelentkezem!

I hope that you liked this outfit post, in case you did, don’t forget to visit the blog again next week to see my newest installment!

Leave a Reply

